Podpora jazykového a technického vzdělávání - 4. základní škola Cheb, Hradební 14

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Projekty
Registrační číslo:Číslo a název OP:Stav projektu:
CZ.1.07/1.1.00/57.1373
CZ.1.07
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Projekt finálně uzavřen 31.12.2015
Projekt Podpora jazykového a technického vzdělávání v rámci Výzvy č.57

V rámci projektu naše škola realizovala tři klíčové aktivity

1. Rozvoj technických dovedností žáků na druhém stupni základní školy.

V rámci realizace klíčové aktivity žáci vyrobili Informační a naučnou tabulku. Žáci si mohli před zahájením vlastní výroby prohlédnout jeden hotový výrobek, který vyrobili paní učitelka Mgr. Soňa Orsaková a pan učitel Mgr. Otto Friedrich jako vzor. Z postupu práce na výrobku jsme pořídili fotografický záznam. Každý žák po ukončení práce na výrobku vypracoval žákovské portfolio. Celkově žáci vyrobili 15 Informačních a naučných tabulí. Informační a naučné tabule představují stromy a jejich listy, se kterými se žáci mohou setkat v okolí školy. Práce na výrobku významným způsobem přispěla k rozvoji technických dovedností žáků a k prohloubení jejich klíčových kompetencí.
Realizace klíčové aktivity probíhala v rámci předmětu Člověk a svět práce v období od 16.11.2015 do 18.12.2015 a v rámci předmětu Výtvarná výchova v období od 12.11.2015 do 10.12.2015.
Výroba jedné Informační a naučné tabulky trvala 13 vyučovacích hodin.

2. Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.

Klíčovou aktivitu č. 3 Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended leasingu realizoval na naší škole jeden učitel - pan učitel Ing. Petr Kvíz.  Na základě zkušeností a referencí uživatelů jsme vybrali výukový systém DyNed, který se nám při výuce velmi osvědčil.

3. Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.

Klíčovou aktivitu č.4 Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended-learningu realizovalo na naší škole čtyřicet žáků a dva učitelé - paní učitelka Mgr. Denisa Morkesová a pan učitel Ing. Petr Kvíz.  Na základě zkušeností a referencí uživatelů jsme vybrali výukový systém DyNed, který se nám při výuce velmi osvědčil.

Dívky:
7.A Sofie Bryndová, Eliška Stará, Natálie Starová
7.C Timea Lukáčová, Sabina Urbanová
8.A Sára Nguyenová, Ariana Žádníková
8.B Victorie Krügerová
9.A Darina Kurtová, Diana Kurtová, Vanessa Stručková
9.B Anna Pohořalá, Nina Jadlovská, Kateřina Josková
Celkem: 14 dívek
Chlapci:
7.A Petr Bílek, Miroslav Růžička
7.B Pavel Bílý, Petr Slepčík
7.C Michal Filip, Michal Petík, Vojtěch Pluhař, Tibor Poláčik, Tomáš Straka, Matouš Šalom
8.A Josef Švára, Vojtěch Hasenovič, Michael Korsus
8.B Jakub Říčan, Matěj Vojta, Daniel Vlk
9.A Jan Lališ, Dominik Linhart, Jakub Kacsmár, Marin Bíbr, Tomáš Matějíček, Milan Kalibán, Jakub Horák
9.B Kamil Václavík, Richard Říčan, Lucas Armando Cisarik
Celkem: 26 chlapců

 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky